piątek, 5 lutego 2016

Korektor naturalny Felicea

Dziś chciałabym Wam przedstawić korektor do twarzy z naturalnym składem marki Felicea.



Korektor przyszedł do mnie ślicznie opakowany w folię związaną wstążeczką. Taki mały akcent, ale robi miłe wrażenie. :) Jest to produkt w sztyfcie. Plastikowe, białe, proste opakowanie, z którego wysuwamy korektor. Moje opakowanie jest niestety trochę pęknięte i przy otwieraniu oraz wysuwaniu trzeba ścisnąć opakowanie tam gdzie jest pęknięte. No ale najważniejsze to co jest w środku, a więc nie będę zanudzać tylko od razu przejdę do rzeczy.
Korektor ma bardzo przyjemną konsystencję. Określiłabym ją jako kremową. Bez problemu sunie po twarzy i z łatwością można go wklepać na jakieś przebarwienia czy niedoskonałości. Kryje bardzo dobrze jednak pod oczy moim zdaniem się nie nadaje. Tak jak wspomniałam konsystencja jest kremowa, ale nie płynna, a pod oczy najbardziej nadają się płynne produkty. Chyba, że wolicie takie zbite konsystencje to możecie spróbować, moim zdaniem jednak bardziej nadaje się na różne przebarwienia oraz inne niespodzianki.
Dostępne są trzy kolorki tego korektora, ja wybrałam najjaśniejszy, czyli 41. Jest żółtawy, nie ma w nim ani jednego różowego tonu co dla mnie jest plusem. W porównaniu do Catrice 010 jest dużo bardziej żółty, jaśniejszy, ale pięknie wtapia się w cerę i oba mi pasują, na twarzy nie odznaczają się od podkładu tylko ładnie komponują. :)



 

Bardzo polubiłam się z tym korektorem i choć teraz nie mam problemu z żadnymi niemiłymi niespodziankami to jakieś przebarwienia się zawsze znajdą do ukrycia jeśli chcę wyglądać perfekcyjnie. :)

Lubicie naturalne produkty?
Jakiego korektora używacie na niedoskonałości?

Zajrzyjcie do sklepu producenta, może wypatrzycie coś ciekawego. :)

http://felicea.pl/


Sylwia

Zapraszam na moje rozdanie. :) 

http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/2016/02/pierwsze-urodziny-bloga-rozdanie.html

12 komentarzy:

  1. Naturalne produkty są bardzo cenne ina wagę złota wręcz ;) Bardzo chętnie po takie sięgam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naturalne kosmetyki więc może się skusze na ten korektor :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że pasowałby do mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba bym się polubiła z tym korektorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy skład. Jestem ciekawa tego kolorku. Zwykle mam problem z dobraniem wystarczająco jasnego odcienie. Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o takiej firmie, ale korektor wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak go spotkam, to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie, ale póki co to jestem wierna kamuflażowi z Catrice <3 Ale ten również z chęcią bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie nie mam aktualnie nic na zakrycie niedoskonałości. Catrice wyrzuciłam bo miałam już ponad 2 lata (odcień 020) ale chcę teraz kupić 010 dla mnie powinien być dobry.
    Ten korektor bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie ten korektor prezentuje się całkiem fajnie i jeśli nadarzy się okazja to również na pewno go sobie przetestuję. Ja jestem zdania, że jeśli chodzi o samą jakość kosmetyków to ja chwalę sobie produkty z https://eveline.pl/ których już trochę nazbierałam. W sumie ile by ich nie było to na pewno będzie za mało.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz bardzo mnie motywuje! :)
Jeśli Cię zainteresowałam - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się Twój blog - zaobserwuję.
(Umiem trafić na Wasze blogi, nie musicie zostawiać linków:))