sobota, 12 grudnia 2015

Delikatny rozświetlacz na co dzień

Odkąd odkryłam produkt jakim jest rozświetlacz używam go codziennie. Oczywiście jego odcień i pigmentacja zależy od tego na jaki mam ochotę. Na imprezy decyduję się na bardziej widoczny, za to na co dzień sięgam raczej po delikatne, dające naturalny efekt produkty. Dziś chcę Wam przedstawić własnie ten drugi, czyli łagodniejszy efekt jaki możemy osiągnąć rozświetlaczem od Quiz Cosmetics.



Opakowanie nie jest dość solidne, choć jak na razie nic mi się z nim nie stało i wygląda jak nowe, jednak myślę, że przy bliskim kontakcie z podłogą mogłoby się rozwalić. Jest zrobione z plastiku, zamykane na zatrzask, wieczko przezroczyste. Ale jak to mówią opakowanie nie jest najważniejsze, ważne jest to co zawiera w środku, a w środku zawiera 12 g produktu rozświetlającego.
Produkt jest w formie prasowanej. Daje on jak już wcześniej wspomniałam raczej delikatny efekt, więc jest dobry dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę z rozświetlaczami lub lubią łagodne podkreślenie szczytów kości policzkowych. Ja bardzo lubię używać takich produktów na co dzień, wiadomo, że do szkoły nie wypada iść w imprezowym makeupie, a ja jestem uzależniona od rozświetlaczy, więc ten jest idealny dla mnie. Moim zdaniem należy on raczej do tych chłodnych. Bardzo trudno mi określić jaki on ma mniej więcej odcień, nie jest to szampański, nie złoty, srebrny też nie do końca, ale chyba najbliżej mu właśnie do tego ostatniego. Musicie sami wypróbować i się przekonać. :D







Tutaj macie porównanie obok innych rozświetlaczy:
Quiz Cosmetics Highlighter Flash Collection
Sleek paleta do konturowania Fair (więcej na blogu tutaj)
Wibo Diamond Illuminator
The Balm Mary Lou (porównanie The Balm i Wibo tutaj)

Sklep internetowy Quiz Cosmetics.

http://quiz.pl/sklepinternetowy/
 A Wy jakich rozświetlaczy używacie na co dzień?

Sylwia

13 komentarzy:

  1. Ja jednak wolę ten ze Sleek'a ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym rozświetlaczu ale bardzo chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tego nie znam. Obecnie używam Wibo na zmianę z Lovely, ale marzy mi się Mary ;) Na dniach mam zamiar ją zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tego typu koloryzującymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam my secret i z bell :) Uwielbiam mimo tego że buzia sama z siebie mi sie świeci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę płynne rozświetlacze, ale rozświetlacz zawsze jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ostatnio bawię się paletki z wbio i tam jest fajny rozswietlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam rozświetlacza na co dzień ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam rozświetlacza na co dzień ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Quiz mam paletkę 4 cieni z tej firmy i dobrze mi się sprawdziły :) rozświetlacz też jest bardzo przyjemnym produktem :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz bardzo mnie motywuje! :)
Jeśli Cię zainteresowałam - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się Twój blog - zaobserwuję.
(Umiem trafić na Wasze blogi, nie musicie zostawiać linków:))