sobota, 5 marca 2016

Moje pierwsze ombre i blur effect

Ostatnio rzadko tutaj bywam, ale nie mogę znaleźć w ogóle czasu, żeby napisać jakiegoś posta. Mam nadzieję, że niedługo to się zmieni i będę tutaj oraz do Was zaglądać częściej. :)
Dziś chciałabym Wam pokazać manicure hybrydowy mój i mojej siostry. Paznokcie były robione parę dni temu, więc wybaczcie lekkie odrosty.



Zacznijmy może od moich paznokci. Zdecydowałam się na ombre i wreszcie użyłam pięknego neonowego kolorku. Miałam go od dawna, jednak nigdy mnie zbytnio nie kusił, gdy w końcu się zdecydowałam - pokochałam go. :D
Jak wykonałam manicure? 
Nałożyłam bazę, następnie na każdy paznokieć 2 warstwy białej hybrydy. Na kciuk, palec wskazujący oraz środkowy nałożyłam 2 warstwy neonowego koloru, na serdeczny 2 warstwy ombre z neonowego i białego koloru + syrenka i na mały palec syrenka. Wszystko wykończyłam topem i gotowe. :)
Produkty, których użyłam:
-Lakiery hybrydowe Semilac: baza, top, Strong White 001, Canary Green 040
-Efekt syrenki Indigo





Siostra zdecydowała się na Blur Effect, przyznam, że dopiero dzień wcześniej kupiłam farbki i był to  pierwszy raz, ale sądzę, że wyszło w miarę dobrze. :)
Jak wykonałam manicure?
Nałożyłam bazę, na wszystkie palce oprócz serdecznego dałam 2 warstwy malinowej hybrydy, a na serdeczny 2 warstwy białej, następnie wykonałam blur effect, gdy farbki wyschły wszystko zatopowałam.
Produkty, których użyłam:
-Lakiery hybrydowe Semilac: baza, top, Elegant Raspberry 103, Strong White 001
-Farbki akwarelowe






Jak Wam się podoba? 
Też robicie jakieś wzorki na paznokciach czy wolicie proste, klasyczne? :) 

Sylwia  

Ostatni dzień rozdania, zapraszam! :)

http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/2016/02/pierwsze-urodziny-bloga-rozdanie.html
 

16 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie ^^ ja jeszcze nigdy nie robiłam sobie sama hybryd ale niedługo to zmienię ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Blur prezentuje się nieziemsko! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi sie wersja z blur chociaż pierwszy raz o tym słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba fajnie, tym bardziej jak na pierwszy raz ;-) Blur bym trochę bardziej rozwodnila, ale to kwestia juz gustu bardziej ;-)


    Spróbuj, folie dają niepowtarzalne efekty ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak robiłam na wzorniku inne to bardziej rozwodnilam i wyszły jeszcze lepiej :)

      Usuń
    2. Bo fajniej te kolorki się rozcieniują ;)

      W pociąg i zapraszam do Poznania ;D Ja kiedyś byłam na szkoleniu z hybrydy, ale to już dawno! Wydałam 600 zł, nie nauczyłam się nic! Miałam wrażenie, że to pani mnie pytała o więcej rzeczy niż ja ją! A w Akademii jest super pod tym względem, że dziewczyny na prawdę chcą nauczyć i zdradzają wszelkie triki, a nie pokazać że one umieją a my nie! :)

      Usuń
  5. Fajne, ale Twojej siostry bardziej do mnie przemawiają kolorystycznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ombre wygrywa. Super dobrane kolory i ogólnie efekt jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja z ombre bardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie, ja uwielbiam wzorki

    OdpowiedzUsuń
  9. obie wersje piękne :) ja raczej po prostu maluję paznokcie, nie mam cierpliwości do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi jakoś nie przypadają do gustu neonowe kolory, ale ten efekt syrenki to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biały z syrenką przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wersja z żółcią zdecydowanie bardziej mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Sylwio, piękne stylizacje, jesteśmy pod wrażeniem :) cieszymy się, że lakiery się Pani podobają i dziękujemy za okazane nam zaufanie.

    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ombre, biały z efektem syrenki naprawdę cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz bardzo mnie motywuje! :)
Jeśli Cię zainteresowałam - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się Twój blog - zaobserwuję.
(Umiem trafić na Wasze blogi, nie musicie zostawiać linków:))