sobota, 28 listopada 2015

Paznokciowy mix - Semilac, Indigo

Dziś chcę Wam pokazać parę paznokci wykonanych przeze mnie. Robiłam ich o wiele więcej i niektóre bardzo mi się podobały, ale oczywiście zapomniałam zrobić zdjęć. Może zainspiruje Was chociaż coś z tych przedstawionych. Jeśli brakuje Wam pomysłu na paznokcie lub po prostu lubicie oglądać to zapraszam serdecznie. :)  

1. Semilac Black Plum 089 + Indigo Sugar Effect

2. Semilac Carribean See 073 + Indigo Sugar Effect + syrenka
 3. Semilac Caribbean See 073
 4. Semilac Caribbean See 073 + Banana 023
 5. Semilac Biscuit 032 + Gold Disco 037

 6. Semilac Biscuit 032 + Gold Disco 037 + Poppy Red 062
 7. Semilac Strong White 001 + Canary Green 040 + Indigo efekt Holo
 8. Semilac Cinnamon Coffee 137 + rapidograf
 9. Semilac Cinnamon Coffee 137 + Black Diamond 031
 10. Semilac Elegant Raspberry 103 + Strong White 001 + Indigo efekt Holo


11. Semilac Blue Lagoon 019 + Carribean See 073
 12. Semilac Poppy Red 062 + Gold Disco 037


13. Semilac Banana 023
 14. Semilac Black Plum 089 + Strong White 001 + Indigo Sugar Effect


 15. Semilac Black Diamond 031


16. Semilac Black Plum 089 + Gold Disco 037

 17. Semilac Blue Lagoon 019 + Indigo efekt Holo
 18. Semilac Biscuit 032
 19. Semilac Classic Wine 028 + Gold Disco 037

 
20. Semilac Black Diamond 031 + syrenka 
 21. Semilac Cinnamon Coffee 137 + Indigo Sugar Effect


 
Które Wam się najbardziej podobają? :)
Robicie hybrydy czy wolicie raczej zwykłe lakiery? :)

Sylwia

10 komentarzy:

  1. Pierwsze najbardziej przypadły mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki renifer! :) Ja jestem maniaczką lakierów, więc im pozostaje wierna, ale mam coraz większą ochotę wypróbować hybryd. Mam już nawet lampę, czas tylko wybrać jakieś ładne kolory. Muszę koniecznie nauczyć się robić 'sweterkowy', wypukły wzór na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renifer na czerwonym tle wygląda jeszcze cudowniej. :D

      Usuń
  3. Uwielbiam hybrydy Semilac i jutro wybieram się na pokaz w Warszawie. Niestety mam podejrzenie że kolor Mardi Gras mnie uczulił:-( od 1,5 roku noszę hybrydy i nigdy nic się nie działo, a po tym wyskoczyła mi pokrzywka na dloniach:-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj :( A ja uwielbiam ten kolorek. Może nie chodzi tylko o ten kolor tylko ogólnie o Semilaki? Słyszałam właśnie, że wiele osób przez jakiś czas nosiło te hybrydy, a po paru miesiącach niestety dostało uczulenie. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka ciekawych inspiracji wychwyciłam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. semilac indigo + black plum po prostu mnie uwiódł <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarno białe ze sweterkiem wygrywają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam hybrydy ;) wszystkie wyglądają pięknie, dla każdego coś się znajdzie.. ciemne, jasne, kolorowe... Super ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Numer 14 są przecudne! <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz bardzo mnie motywuje! :)
Jeśli Cię zainteresowałam - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się Twój blog - zaobserwuję.
(Umiem trafić na Wasze blogi, nie musicie zostawiać linków:))