wtorek, 3 lutego 2015

Recenzja *Smashbox Photo Finish* - baza pod podkład

Cześć! Od jakiegoś czasu jestem posiadaczką słynnej bazy ze Smashboxa. Na pewno o niej słyszałyście. Ja też się dużo nasłuchałam na jej temat, choć jak na razie nie kupiłabym jej za taką cenę na jaką ją wyceniają, np. w Sephorze (30 ml -155 zł). Ja upolowałam tą bazę w Joyboxie. Więc za całe pudełko dałam 49 zł, a w tym była ta baza (miniaturka), mały tusz z Isadory itd.




Moja baza mieści 7 ml produktu, ale jest wydajna i myślę, że starczy mi jeszcze na długo. Zapachu żadnego nie wyczuwam, a konsystencja jest dość zbita co będziecie mogły zobaczyć na poniższych zdjęciach. Przyjemnie się ją nakłada, nie lepi się. Nakładam ją tylko na strefę "T", niewielka ilość wystarcza, żeby pokryć ten obszar. Cera po nałożeniu natychmiast staje się gładka jak niemowlaka. Chwilę odczekuję, aż baza trochę wsiąknie, wyschnie i zaczynam nakładać podkład. Tak jak już wspomniałam, cera jest wygładzona i ładniej wygląda. Czy makijaż trzyma się dłużej? W sumie nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ nigdy nie miałam problemu z trwałością makijażu i bez żadnej bazy trzymał się dobrze. Jednak myślę, że trochę na pewno przedłuża trwałość, makijaż dłużej wygląda na świeży, jakbyśmy dopiero co skończyli go robić. Oczywiście nie stosuję bazy na co dzień, żadnej bazy nie powinniśmy używać codziennie, ponieważ może wysuszać i zapychać. Bazę ze smashboxa używam na jakieś specjalne wyjścia, imprezy i gdy maluję inne osoby na różne uroczystości.
Pokażę Wam teraz jak wygląda baza, gdy wyciśniemy ukazuje nam się "glutek" w kolorze zbliżonym do skóry :D



Gdy 'rozmamrałam' tego "glutka?" powstało coś nie zbyt ładnie wyglądającego. :P
Ale gdy rozetrzemy to na twarzy, w ogóle nie widać tej bazy, stapia się z cerą.
Podsumowując uważam, że dla kogoś kto wychodzi na ważniejszą imprezę raz na rok i nikogo nie maluje ta baza jest niepotrzebna. Można wtedy iść do kosmetyczki lub innej osoby, która zajmuje się makijażem i wyglądać dobrze. Ale jeśli często gdzieś wychodzisz i na dodatek zajmujesz się makijażem i masz dużo klientek możesz śmiało zainwestować. Ogólnie jestem zadowolona z tej bazy i gdy skończy mi się ta miniaturka, a będę miała osoby chętne na makijaż zapewne zakupię tą bazę (chyba, że znajdę coś tańszego i równie dobrego).

A Wy miałyście styczność z tą bazą? Co o niej sądzicie? Czy może ktoś ma w planach ją kupić?


Sylwia


3 komentarze:

  1. Nie używałam tej bazy może w następnym Joybox będzie to wtedy kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim zestawie, gdzie wychodzi taniej jak najbardziej polecam wypróbować. ;) Bo kupować od razu dużą tubkę za 155 zł to jednak duże ryzyko. :D

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takiej firmie, zainteresowałaś mnie nią, ale cena mnie trochę odstrasza może w jakimś kosmetycznym pudełku na nią trafie ^_^ :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz bardzo mnie motywuje! :)
Jeśli Cię zainteresowałam - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się Twój blog - zaobserwuję.
(Umiem trafić na Wasze blogi, nie musicie zostawiać linków:))