środa, 22 kwietnia 2015

Makijaż dzienny paletką Sleek Oh so special

Zachciało mi się ostatnio delikatnego makijażu na dzień i dzisiaj prezentacja makijażu będzie nieco inna. Pokażę Wam jak go zrobiłam krok po kroku. Użyłam do tego paletki Sleek Oh so special, bo jak już wspominałam to ona jest teraz u mnie na topie i intensywnie ją używam. :)



Moją paletkę pokazywałam Wam już tutaj, więc pozwólcie, że dzisiaj posłużę się zdjęciem paletki z internetu, bo ja zgubiłam swoją nakładkę z nazwami cieni, a posługując się nimi będzie łatwiej.


Jak widzicie paleta ma śliczne kolory i można z niej wyczarować zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy.


Krok 1: Nakładam od razu rozcierając w załamaniu cień o nazwie The mail.
Krok 2: Nakładam w zewnętrznym kąciku cień Boxed.
Krok 3: Rozcieram brązowy cień, nakładam na łuk brwiowy oraz w wewnętrznym kąciku biały cień  Bow.
Krok 4: Zaznaczam mniej więcej do połowy dolną powiekę cieniem Boxed.
Krok 5: Na środek powieki nanoszę palcem Gift Basket.
Krok 6: Na linię wodną nakładam cielistą kredkę.
Krok 7: Przylepiam sztuczne rzęsy.
Krok 8: Eyelinerem rysuję cieniutką kreskę, aby zakryć biały pasek od rzęs.
Krok 9: Koniec, teraz możemy cieszyć się świeżym, naturalnym spojrzeniem! :)

Jak widzicie makijaż bardzo prosty, mi się podoba szczególnie na żywo, zdjęcia nie oddają tego efektu, zwłaszcza takie robione w niezbyt dobrym świetle. Dlatego do dzieła, musicie spróbować i piszcie jak Wam wyszło, może akurat Wam podpasuje. :)




Sylwia

23 komentarze:

  1. Fajny delikatny , miałam kiedyś dwie paletki sleeka ale oddałam koleżance bo u mnie się nie sprawdziły , pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i delikatny, masz cudowny kształt oka. Ja jestem zwolennikiem ciemnego oka, jakoś wydaję mi się, że w takich jasnych wyglądam co najmniej dziwnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny :) tez jej dzis uzywalam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemny, bardzo lubię takie zwykłe dzienniaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż :) bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż :) właśnie takie preferuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci wyszło :)) Ja lubię cienie Sleeka, ale tak się osypują, że mnie to denerwuje strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatny i ładny :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny i subtelny make-up! Idealny na co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny delikatny, fajna paletka :) ja ostatnio poluję na paletę cieni od Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż, lubię podobne kolory cieni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ! Również mam tę paletkę i często z niej korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny makijaż!:) Paletka ma cudowne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd rzeski???

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz bardzo mnie motywuje! :)
Jeśli Cię zainteresowałam - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się Twój blog - zaobserwuję.
(Umiem trafić na Wasze blogi, nie musicie zostawiać linków:))